ماجرای جشن عروسی لیونل مسی

ماجرای جشن عروسی لیونل مسی

دراین تصویر لیونل مسی را میبینید که در حال تدارک مراسم عروسی اش است . جشن عروسی لیونل مسی نسبت به دیگر هم رده های وی بسیار متفاوت تر و منحصر بفردتر برگزار شد.لیونل مسی و همسرش تصمیمات جالبی برای برگزاری مراسم ازدوجشان گرفتند که در ادامه خواهیم خواند.

لیونل مسی به برگزاری مراسم عروسی خودش در روساریوی آرژانتین نزدیک شده است.

توپ جمع‌كن ها هم به عروسی مسی دعوتند!

كمتر از ۲ هفته دیگر تا برگزاری جشن عروسی لیونل مسی و همسرش آنتونیا روكوزودر روساریوی آرژانتین باقی‌مانده است. بی‌تردید، این جنجالی‌ترین وپرهیجان‌ترینجشن عروسی امسال دنیای فوتبال است و حالا روزنامه لاناسیونچاپ آرژانتین اخباری از جزئیات این جشن از جمله مسائل امنیتیو نیروهایی كه برای این كار به خدمت گرفته شده‌اند منتشر كرده.

آنچه مسلم است این است كه در چنین جشن‌های بزرگی،مهم‌ترین نكته برقراری امنیت و ایجاد جوی آرام و به دور از حاشیه برای صاحبان جشن و مهمانانی كه اكثراً سلبریتی هستند، می‌باشد. جشن عروسی لئو و آنتونیا
روز ۳۰ ژوئن (۹ تیر) در هتل كازینو سیتی سنتر، در جنوب شهر روساریوو در محله لاس فلورس، منطقه‌ایكه بارها شاهد درگیری‌های خشن گروه‌های جنایتكار بوده، برگزار خواهد شد.

در این میان، تأمین امنیت جشن برعهده یك شركت خصوصی امنیتی سپرده شده است.شركتی كه توسط خانواده مسی برگزیده شده تا هیچ مشكلی در مراسم ایجاد نشود.طبق گزارش منتشره در روزنامه لاناسیون، این شركت مدت‌هاست كه در حال بررسی نقاط مهم شهر روساریو و ساده‌ترین راهبرای انتقال مهمانان به شهر روساریو و جشن عروسی است.

علاوه بر اقدامات این شركت خصوصی، دولت آرژانتین هم در تلاش است كه در جشن عروسی لیونل مسی هیچ مشكلی ایجاد نشود.
مسئولان دولتی آرژانتین به خوبی می‌دانند كه برگزاری این جشن در روساریو، باعث شهرت بین‌المللیاین شهر می‌شود. گوستاوو لئونه، یكی از مسئولان دولتی آرژانتین در گفت‌وگو با رادیو ۲ گفت:
«شهر روساریو آماده میزبانی از این قبیل مراسم است. ما جلساتیبا اعضای خانواده مسی و مسئولان برگزاری جشن داشته‌ایم.شهرداری روساریو تلاش زیادی می‌كند تا امنیت جشن برقرار شود
و تمام جزئیات مراسم به بهترین نحو ممكن پیش برود.»

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ۲۵۰ نفر در این جشن شركت خواهند كرد.در لیست مهمانان این عروسی، چهره‌های سرشناسی از باشگاه بارسلوناو تیم ملی آرژانتین دیده می‌شوند. بنابر گزارش‌ها، لیونل مسی
تمام هم‌تیمی‌هایش در باشگاه كاتالان و حتی توپ جمع‌كن‌ها،فیزیوتراپ‌ها، پزشكان و سایر كارمندان باشگاه را به جشن عروسی‌‌اش دعوت كرده.
جدای از مهمانان، ۱۵۰ خبرنگار از سراسر دنیا هم مجوز حضور در جشن را به دست‌ آورده‌اندو مراسم جشن را از خارج از هتل پوشش خواهند داد.

لیونل مسی و همسرش از مهمانان خواسته‌اند تا تمام هدایایشانبرای این عروسی را به بنیاد خیریه لیونل مسی بپردازند تا این هدایا صرف امور خیریه شود.

خبرورزشی

myportal

۵ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی