خرس وحشی جان نوجوان دونده را گرفت

خرس وحشی جان نوجوان دونده را گرفت

در یک اتفاق باورنکردنی و ناگهانی یک نوجوان دونده در  میان مسابقه دو، با خرس سیاه کوهستان برخورد میکند و توسط این خرس شکارشد. او در مسابقات دو کوهستان به صورت اتفاقی در چنگال این خرس گرفتار شد  و به کام مرگ فرو رفت.  نوجوان دونده ۱۶ ساله اهل آلاسکای آمریکا که در مسابقات دومیدانی کوهستان شرکت کرده بود در اتفاقی تراژدیک توسط یک خرس سیاه کوهستان شکار شد. این نوجوان بدشانس پیش از وقوع این حادثه، با ارسال پیامکی به برادرش از تعقیب قرار گرفتن خود توسط یک خرس خبر داده بود.

مقامات برگزاری مسابقه دومیدانی کوهستان به همراه سایر دوندگان و با ردیابی GPS تلفن همراه قربانی، در حالی موفق به پیدا کردن جسد این نوجوان شدند که این خرس ۱۴۱ کیلویی روی جسد وی ایستاده بود.” برد بنتر “یکی از اعضای گروه نجات که شاهد این صحنه بود گفت : ” این پسر  نوجوان از خانواده  اش جدا شد و مشخص گردید که گم شده است.  وقتی ما با ردیابی GPS تلفن همراه قربانی به نزدیکی رودخانه ” بیرد ” رسیدیم، یک خرس سیاه درنده در کنار جسد وی ایستاده بود. واقعا غم انگیز بود.”

 سرانجام بنا به گفته یکی از شاهدان، با شلیک چند گلوله یک جنگلبان به سوی این خرس، این حیوان پا به فرار گذاشت. تیم پزشکی تلاش کرد تا جان این نوجوان را نجات دهد اما موفق به این کار نشد. جسد این نوجوان توسط یک فروند هلی کوپتر گارد ملی هوایی آلاسکا به زادگاهش منتقل شد.

” ناتان میت چل “؛ رئیس پلیس منطقه گفت: ” این نوجوان مرتکب عمل اشتباهی نشد، وی تنها در مکان و محل اشتباهی قرار گرفت. نمی توان پیش بینی کرد که کدام نوع از خرس ها درنده هستند.”

 منبع: باشگاه خبرنگاران

myportal

۱ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی