سرنوشت رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس

سرنوشت رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس

رامین رضاییان بازیکن آینده دار و پرحاشیه ی این روزهای فوتبال ایران با باشگاه خود به توافق نرسیده است درحالی که او با پرسپولیس هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد. از این رو قصد دارد با روش خودش رضایت نامه خروج خود از باشگاه را بگیرد که موجب دل آزدگی و ناراحتی هواداران پرسپولیس شده است. در ادامه به طور مفصل به حواشی رامین رضاییان و ماجرای سفرش به ترکیه خواهیم پرداخت:

ماجرای رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس:

رامین رضاییان که با وجود شروع تمرینات پرسپولیس کسی از وضعیتش اطلاع نداشت و این موضوع را برانکو در مصاحبه هایش تاکید کرد، روز یکشنبه راهی ترکیه شد تا به ادعای مدیر برنامه هایش با تیم ریز اسپور این کشور مذاکره کند.

با مطرح شدن این موضوع برخی هواداران پرسپولیس نسبت به جدایی او و نحوه رفتارش با باشگاه موضع گرفتند که البته حق هم با هواداران است. دلیل این امر نیز این است که اگر این بازیکن قصد جدایی داشت می توانست زودتر به باشگاه اعلام کند تا نه روی او حساب کند و نه اینکه به جایش بازیکن نگیرد.

رضاییان که فقط یک فصل به پرسپولیس آمده و از این تیم به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شد، اگر می خواست به تیمی دیگر برود باید در ابتدای فصل نقل و انتقالات به کادر فنی و مدیریت باشگاه اعلام می کرد تا آنها هم به فکر بازیکن جدید باشند.

با این حال رضاییان در همین یک سال حضورش در پرسپولیس برای سرخپوشان زحمت کشید و حتی در دربی هم دروازه استقلال را باز کرد. بنابراین نباید زحمات او هم نادیده گرفته شود. در این بین رفتار این بازیکن باعث شده که هواداران نسبت به او موضع گیری کنند.

اگر بازیکنان ایرانی رفتار حرفه ای و برخورد متقابل با باشگاه و هواداران را یاد بگیرند قطعا چنین اتفاقی نخواهد افتاد که باعث دلخوری طرفین شود. حالا اگر رضاییان با تیم ترکیه ای به توافق نرسد و به ایران برگردد و بخواهد برای پرسپولیس بازی کند تکلیف هوادارانی که نسبت به رفتار او موضع گرفتند و توهین کردند چه می شود؟

myportal

۸ تیر ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی