جزئیات قرارداد بستن طارمی و رضییان با تیم ترکیه ای

جزئیات قرداد بستن طارمی و رضییان با تیم ترکیه ای

امروز سه شنبه هشتمین روز از تابستان ۹۵ مهدی طارمی و رامین رضاییان به همه ی پرسپولیسی ها پشت کردند و به تیم ترکیه ای ریزه اسپور پیوستند. در ادامه در جزئیات کامل این خبر قرار خواهید گرفت:

طارمی و رضاییان از پرسپولیس رفتند!!!

در حالی که تمام اخبار روزهای اخیر پرسپولیس را مهدی طارمی و رامین رضاییان به خود اختصاص داده بودند این دو بازیکن امروز در اقدامی غافلگیرکننده قرارداد رسمی خود را با ریزه اسپور به امضا رساندند تا شوک بزرگ را به پرسپولیس وارد کنند.
مهدی طارمی که پیش از سفر به ترکیه با حضور در دفتر باشگاه اعلام کرده بود موافقت ابتدایی خود را با حضور در فصل آتی انجام داده است و رامین رضاییان نیز به زعم پرسپولیس با توجه به قرارداد دوساله اش باید در این تیم حضور می یافت اما تمام نقشه های مسوولان این باشگاه با عقد قرارداد رسمی این دو بازیکن با ریزه اسپور ترکیه نقش بر آب شد و باید دید آنها چه واکنشی در قبال این قضیه خواهند داشت.

 

ورزش سه اولین رسانه ای بود که پرده از این انتقال برداشت و خبر حضور این دو بازیکن در ریزه اسپور را از ساعات ابتدایی امروز منتشر کرد و در ادامه با توجه به طولانی شدن روند انتقال و ثبت آن با عکس های اختصاصی از این انتقال، به مخاطبان اطلاع رسانی کرد.

جزئیات قرداد بستن طارمی و رضییان با تیم ترکیه ای

منبع: ورزش سه

myportal

۸ تیر ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی