معرفی ۵ سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

معرفی 5 سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

معمولا در تایستان هوا به شدت گرم میشود و میل آدم به غذا نمیرود مخصوصا کودکان که همیشه در حال بازی و جنب و جوش هستند اصلا لب غذا گرم نمیزنند. برای همین باید افراد خانواده را با درست کردن سالادها مختلف و ساده تشویق به میل غذا کنید. مثلا خود ا ایرانی ها در روزهای گرم تابتانی آب دوغ خیار را امتحان میکنیم ولی این غذا هم آدم را کرخت و کسل میکند. امروز برای شما ۵ سالاد خوشمزه و مقوی معرفی میکنیم.

دانه های تست شده کاج ترکیب فوق العاده ای با رازیانه، جعفری و منداب در این سالاد بوجود آورده است.

معرفی 5 سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

دانه های تست شده کاج ترکیب فوق العاده ای با رازیانه، جعفری و منداب Eruca sativa یک گیاه خوراکی یک‌ساله است که بومی مناطق مدیترانه، مراکش، پرتغال، لبنان، ترکیه و ایران ( روستای خورند از توابع شهرستان راور استان کرمان است. ) به وجود می آورد. این سالاد را با لیموی تازه سرو می کنند.


خیار، گوجه ، پیاز قرمز و برش هایی از پنیر فتا مواد اصلی تشکیل دهنده سالاد یونانی هستند.

معرفی 5 سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

تمام ترکیبات آشنا نظیر، خیار، گوجه فرنگی، پیاز قرمز و برش هایی از پنیر فتا مواد اصلی تشکیل دهنده این سالاد هستند. این سالاد که به طور سنتی در شام سرو می شود، از گذشته تا به حال تغییراتی کرده است. زیتون کالاماتا ( یک نوع زیتون از کشور یونان ) و نان مخصوصی که در آن هم زیتون وجود دارد، از دیگر ترکیبات این سالاد یونانی است.


در سالاد ماهی قزل آلا و میگو هر چه تنوع بیشتر باشد رنگ و ترکیب زیباتری خواهید داشت.

معرفی 5 سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

این سالاد تابستانی ترکیبی از باقی مانده ماهی قزل آلا و میگوی کباب شده یا سبزیجات و یا هر چیزی دیگری است که در دسترس تان قرار دارد. جالب اینجاست که اهمیتی ندارد شما دو تا میگو دارید یا ۱۰ تا، نصف آووکادو در دسترس تان است یا دو تا. آنچه مطرح است این است که هر چه تنوع باقی مانده های غذاها متنوع تر باشند، در نهایت رنگ و ترکیب زیباتری خواهید داشت.


وجود مرغ در سالاد مرغ کبابی کمک می کند که سالاد شما غذای مناسبی برای وعده شام باشد.

معرفی 5 سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

گوشت خرد شده، پنیر فتا، گوجه فرنگی خرد شده و آووکادو به همراه مرغ کبابی، ترکیب رضایت بخشی را به وجود می آورد. باقی مانده مرغ کبابی برای این سالاد کمک می کند که سالاد شما غذای مناسبی برای وعده شام باشد.


در سالاد تابستانی بادمجان، گوجه فرنگی و پنیر موزارلا ،این مواد ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کنند.

معرفی 5 سالاد تابستانی خوشمزه که شهرت جهانی دارند

بادمجان کبابی را در ظرف سالاد خوری بریزید، پنیر موزارلای تازه، گوجه فرنگی و ریحان را به آن اضافه کنید تا یک سالاد سبزیجات تابستانی فوق العاده حاصل شود.

myportal

۱۹ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی