اظهارات برانکو در کنفرانس خبری قبل از بازی با راه آهن

اظهارات برانکو در کنفرانس خبری قبل از بازی با راه آهن

برانکو در یک فصل به پدرخوانده ی پرسپولیس تبدیل شده و این تیم تاریخی را از بحران سخت بیرون کشیده و حالا در آستانه قهرمانیست. امروز ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی بازی ای برگزار خواهد شد. بازی ای که ممکن است کام پرسپولیسی ها را تا چند سال شیرین نگهدارد یا از طرف دیگر چنان روحیه ی پرسپولیسی ها را زمین بکوبد که تا چند فصل دیگر نتوانند بلند شوند. پس حساسیت های این دیدار پایانی از دربی بیشتر است. باهم صحبت های برانکو را کنفرانس خبری قبل از بازی میخوانیم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با راه آهن که بعداز ظهر امروز پنجشنبه در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: آنچه که خیلی از من سئوال می شود این است که نظرم در مورد لیگ ایران چیست. من هم می گویم در این لیگ هر تیمی می تواند تیم دیگر را ببرد. امسال هم مثل سال گذشته تا آخرین ثانیه قهرمان مشخص نخواهد شد.

 

وی افزود: هرچند استقلال تهران روی کاغذ شانس قهرمانی دارد ولی مبارزه برای قهرمانی بین استقلال خوزستان و پرسپولیساست. ما راه آهن را مقابل خود داریم و فکر می کنم این تیم به نوعی گربه سیاه پرسپولیس است. کار سختی در پیش داریم و برای این حرفم ادعا دارم. من دو بازی آخر راه آهن را در لیگ دیدم. آنها در بازی آخر با سپاهان برابر با استقلال خوزستان بودند و استحقاق برد داشتند.

به گزارش آکاایران: سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان و کادر فنی راه آهن دوست دارند بهترین عملکرد خود را داشته باشند که این کاملا حرفه ای است. راه آهن این امکان را دارد که در لیگ بماند. بنابراین این بازی برای تماشاگران هم جالب خواهد بود.

برانکو خاطرنشان کرد: به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و باید از آنها تشکر کنم. انتظارم این است که فردا بازی را ببریم و با هم به همراه تماشاگران به بهترین نحو ممکن فصل را به پایان ببریم.

وی در خصوص اینکه مربی راه آهن اعلام کرده پرسپولیس از راه آهن می ترسد و بازی گل های زیادی ندارد، گفت: آقای توپالیدیس حق دارد. من هیچوقت نگفتم که قهرمانیم. گفتم قهرمان خواهیم بود و تلاش می کنیم قهرمان شویم. هیچوقت نگفتم که پرسپولیس چند گل می زند. فرقی نمی کند ما نیازی به گل داشته باشیم یا نداشته باشیم، اولین هدف تیمپرسپولیس برد است. گاهی اوقات با تعداد گل بیشتر و گاهی با تعداد گل کمتر.

برانکو گفت: وقتی با ذوب آهن در تهران بازی می کردیم با نتیجه دو بر یک باختیم ولی ۱۰ موقعیت گل را از دست دادیم. در آنبازی پنالتی که به اوت زدیم، کمترین شانس ما برای گلزنی بود. این فوتبال است. من گفته ام که کار سخت است. راه آهن تیمی است که با مربی جدید کاملا فلسفه بازی اش را تغییر داده است و سعی می کنند متفاوت از نیم فصل اول بازی کنند. هرگز به این فکر نکردم که قرار است بازی را با چند گل ببریم.

وی ادامه داد: خواسته هواداران قابل احترام است ولی تلاش ما این است که در این بازی پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: اولین هدف ما در بازی فردا برد است. همیشه وقتی بازی را خوب می برید، احساس خوبی دارید ولی چه کسی می تواند آنرا تضمین کند. اولین هدف برد است و بعد تعداد گل هرچقدر شد، شد.

برانکو درباره اینکه بازیکنان تیمش به خاطر غرور در بازی با نفت شکست خورد و حالا چه برنامه ای برای جلوگیری از تکرار آن اتفاق دارد، اظهار کرد: بازیکنان ما غرور کاذب نداشتند. اصلا دوست ندارم موفقیت نفت در آن بازی دست کم گرفته و کوچک شمرده شود. نفت به خوبی سازماندهی شده و جنگنده بود. آنها اجازه راحت کار کردن به ما ندادند ولی در همان بازی هم مستحق باخت نبودیم. نمی خواهم بگویم باید پیروز می شدیم ولی نباید شکست می خوردیم. این مسائل در فوتبال پیش می آید.

وی درباره اینکه دروازه بان پرسپولیس در بازی فردا چه کسی است، به شوخی، گفت: در بازی فردا دروازه بان درون دروازه است!

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه احتمال دارد راه آهن به سبک تیم اتلتیکو بازی کند، گفت: یکی از احتمالات همین است. آنها در بازی با سپاهان بعد از آنکه گل زدند، خوب سازماندهی شدند و سخت به تیم حریف فرصت می دادند. ما هم راهکارهای خودمان را داریم.

برانکو در خصوص حضور همسر و دخترش در تهران گفت: همسرم گفت که برای حضور در جشن قهرمانی به ایران می آید. زمانی که با تیم ملی با تیم بحرین بازی داشتیم، قدم همسرم خوب بود و ما بردیم و به جام جهانی رسیدیم. امیدواریم فردا هم این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی پرسپولیس که دیر به نشست خبری رسیده بود، در ابتدای صحبتهایش هم از خبرنگاران بابت این موضوع عذرخواهی کرد و گفت: امروز باید با شیرینی به اینجا می آمدم ولی ان شاءالله در اولین نشست خبری سال بعد برای شما شیرینی می آورم. از همکاری صمیمی شما تشکر می کنم که همه با هم در این کار بودیم. شما با نوشته هایتان و ما هم با تلاش و کارمان توانستیم در حد وسع خود شادی را به هواداران اهدا کنیم.

myportal

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی