قیمت کدام خودرو های داخلی کاهش داشته اردیبهشت ۹۵

قیمت کدام خودرو های داخلی کاهش داشته اردیبهشت 95

جزئیات قیمت ماشین های تولید داخل و لیست قیمت ماشین هایی که در اردیبهشت ۹۵ ارزان شد

خبر افت قیمت دنا ،‌ سمند ، رانا و چند خودرو داخلی دیگر

کارنامه خودروسازان در فروردین ماه امسال بیانگر سقوط تولید ۴ برند ملی است به طوری که کاهش تولید برخی از این خودروها به منفی ۴۵ درصد نیز رسیده است.
به گزارش اقتصادنیوز، دو خودروساز بزگ کشور در فروردین ماه گذشته کارنامه مناسبی در تولید برندهای ملی نداشته‌اند به‌طوری‌که، تولید سمند در ایران‌خودرو مرکزی با کاهش ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.
بر اساس آماری منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید خودروهای دنا و رانا به عنوان دو برند ملی پرطرفدار، ۴۵٫۵ درصد کاهش تولید را تجربه کرده‌اند.
این گزارش حاکی از آن دارد که دومین خودروساز بزرگ کشور نیز شاهد کاهش تولید ۳۱ درصدی تیبا در واحد خودروسازی کاشان بوده است.
بر اساس این گزارش، طی فروردین ماه امسال تولید ال۹۰ در ایران خودرو جان گرفته و نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۰۲ درصد افزایش تولید مواجه شده است. دیگر سازنده این خودرو نیز در تولید ال۹۰ موفق عمل کرده و رشد ۱۰۰۹ درصدی را رقم زده است.
این گزارش بیانگر آن است که در فروردین ماه انواع پراید بیشترین تعداد تولید را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن پژو ۲۰۶ و پارس توانسته‌اند در رده دوم و سوم پرتیراژترین خودروها طی این ماه قرار گیرند.

myportal

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی