خبر ازدواج نجمه جودکی + عکس مراسم خواستگاری

خبر ازدواج نجمه جودکی + عکس مراسم خواستگاری

خبر جنجالی ازدواج نجمه جودکی مجری مشهور تلویزیون + عکس

بیوگرافی نجمه جودکی + عکس عروسی خانم جودکی

نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون با انتشار عکسی در فضای مجازی و صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر ازدواج خودش با جناب آقای مهدی پارسازاده را رسانه ای کرد خبری که سیل تبریک در صفحه اینستاگرام خانم مجری را لبریز کرد و همه برایش آرزوی خوشبختی می کردند با ما همراه شوید تا متن و عکس های نجمه جودکی و همسرش را ببینیم.

تو از کجا پیدات شد که با دلم حرف زدی… من عاشق این رابطه ام..به زندگیم خوش اومدی.. تو از کجا پیدات شد تو بازی بی قاعده… به ذهنمم نمیرسید خدا تو رو به من بده… من خوب بودم قبل تو…بعد از تو من بهتر شدم…
پنج هفته قبل نجمه جودکی با انتشار عکس یک سبد گل در اینستاگرام توجه هواداران خودش را جلب کرده بود به نحوی که تعداد زیادی از آنها در کامنت هایی که گذاشته بودند حدس های درستی زده بودند و به مجری محبوبشان تبریک گفته بودند در ادامه عکس ذکر شده و متن خانم مجری را با هم می بینیم.

نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون متولد ۲۱ آبان سال ۱۳۷۱ در تهران است وی از سن ۱۵ سالگی به گویندگی در رادیو مشغول می شود و در این راه مرحوم مهران دوستی به او کمک شایانی می کند وی اجرای برنامه های متفاوتی نظیر کمی متفاوت ، سین مثل سریال ، فرصت ویژه ، مثبت هفده ، هفت ترانه و… در کارنامه هنری خود دارد ولی عمده شهرت او به دلیل حضور در برنامه هفت ترانه شبکه شما بود که با نقد های تند و جنجال هایی همراه بود و سبب شد مجری جوان برای ۴ سال ممنوع التصویر و خانه نشین شود!

نجمه جودکی کار خود را از اواخر سال ۸۷ از رادیو جوان شروع کرد و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. کارش را با اجرای قاب سفید و یار مهربان از شبکه ۲ ، نردبان از شبکه ۵ ادامه داد.. در شهریور ۸۹ با اجرای برنامه ی زنده فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک شد.فرصت ویژه تا اسفند ۸۹ به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد. اما در تابستان ۱۳۹۰ با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه ۱ به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت.در نظر سنجی مجریان شبکه یک به عنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد و حتی نامش بالاتر از محمد رضا شهیدی فرد قرار گرفت. نجمه جودکی برنامه سین مثل سریال (جشنواره انتخاب بهترین سریال شبکه یک در دهه ۸۰ ) را به همراه محمد سلوکی در نوروز ۹۰ اجرا کرد.و هم اکنون اجرای برنامه دیدار در شبکه جهانی جام جم.

خبر ازدواج نجمه جودکی + عکس مراسم خواستگاری خبر ازدواج نجمه جودکی + عکس مراسم خواستگاری خبر ازدواج نجمه جودکی + عکس مراسم خواستگاری

myportal

۱۷ فروردین ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی